טל נרדי מוזס

טל נרדי מוזס

קיבוץ חולתה

מצב משפחתי: נשואה + 3 • שנת לידה: 1970, ישראל

_________________________________________________________________ 

ניסיון מקצועי:

2004 – היום "פרפרים" – מרכז טיפולי לילדים ונוער, חולתה.

הקמת המכון; ניהול שוטף של המכון – אדמיניסטרטיבי וטיפולי, אבחון וטיפול (פרטני וקבוצתי) בילדים ונוער בעלי טווח רחב של לקויות התפתחותיות; יעוץ; הנחיית הורים; הנחיית צוותי חינוך; הרצאות, ימי עיון והשתלמויות לצוותי חינוך ולצוותים מתחום התפתחות הילד.

2000 – היום מרפאה בעיסוק ביחידה להתפתחות הילד, קרית שמונה.  

העבודה כוללת טיפול בילדים בעלי תסמונות שונות ומגוון לקויות התפתחותיות.

2007-2008 פרוייקט "מערך תומך מעון" – איתור והדרכה לצוותי הגיל הרך, מועצה
2001-2008  מרפאה בעיסוק במשרד החינוך, במסגרות חינוך מיוחד, מתי"א קרית שמונה.
1998-2000 מנהלת מערכת חינוך – הגיל הרך, קיבוץ חולתה.
1995-2000   אחראית מכון ריפוי בעיסוק ילדים, קופ"ח הכללית, קרית שמונה.  

בנוסף עבודה בתחום ריפוי בעיסוק פיזיקלי.

1999-2000 אחראית מכון ריפוי בעיסוק (כממלאת מקום), קופ"ח הכללית, קרית שמונה.    

העברת הרצאות, סדנאות, ימי עיון והשתלמויות בנושאים התפתחותיים ותפקודיים שונים, ע"פ צרכי המסגרות אליהן הוזמנתי (צוותי חינוך, צוותים מקצועיים שונים, כנסים מקצועיים); התמחות בנושא תפקודים ניהוליים ומיומנויות התארגנות.

יולי 2005 –  זכיה במענק המחקר השנתי של העמותה לריפוי בעיסוק, על מחקר בנושא מאפיינים התפתחותיים וסביבתיים של ילדים הנפגעים בתאונות בבית ובסביבה החינוכית והחברתית.

השכלה:

2012-2013 טיפול קוגנטיבי התנהגותי – CBT – לימודי תעודה; משאבים – קרית שמונה, בשיתוף עם מכללת תל חי.
2008 קבלת תואר מוסמך בריפוי בעיסוק (M.Sc. in O.T.), אוניברסיטת חיפה.
2002-2004  לימודי מוסמך בריפוי בעיסוק, מסלול תזה, אוניברסיטת חיפה.
2001-2002  תעודת הוראה לעובדים פרא-רפואיים, סמינר אורנים.
1995   קבלת תואר בוגר בריפוי בעיסוק (B.O.T), אוניברסיטת חיפה והטכניון.
1993-1995      החוג לריפוי בעיסוק, אוניברסיטת חיפה.
1992-1993 ביה"ס לריפוי בעיסוק, האוניברסיטה העברית, ירושלים.                

השתלמויות מקצועיות:

  • עבודה טיפולית בקבוצות ילדים / ד"ר בני וגנר (אוקטובר 2010)
  • הערכה וטיפול בליקויים בעיבוד סנסורי, גילה ספירא, ביה"ח זיו, צפת (2005).
  • C.O.O.P – גישה טיפולית לילדי D.C.D, האוניברסיטה העברית (2005).
  • קבוצת הדרכה בנושא PDD – מימי סמוחה, משרד החינוך (2004).
  • ליקויי למידה הנובעים מבעיות בראיה – ד"ר חיים וירצר (2004).
  • הגישה הרב חושית – הפעלת חדר סנוזלן, בית איזי שפירא (2001).
  • פיתוח מיומנויות ניהול, המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) (2001).
  • התפתחות מושגים לוגיים-מתימטיים ומושגי מרחב בגיל הרך, אוניברסיטת תל אביב (1999-2000).
  • EARLY INTERVENTION – WORKING WITH BABIES AND FAMILIES,
  • האוניברסיטה העברית (1998).
  • PEDIATRICS ASSESSMENT – THE QUESTION, THE TOOLS, THE OUTCOME,
  • האוניברסיטה העברית (1998).
  • התפתחות הילד ושיקומו, ביה"ח איכילוב, תל אביב (1997).
  • התפתחות נורמלית ואבנורמלית, ארגון התרפיסטים הנוירו-התפתחותיים בישראל – NDT, ביה"ח
  • תל השומר (1996).
  • MAP – MILLER ASSESSMENT OF PRESCHOOLERS, אוניברסיטת חיפה (1996).
  • הגישה הפסיכולוגית האינטגרטיבית התפתחותית, ביה"ח רמב"ם, חיפה (1995-1996).
  • השתתפות בימי עיון וכנסים מקצועיים שונים הקשורים להתפתחות הילד, לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז ולקויות שונות אחרות.

 

 

 

פנה אלינו