• מיומנויות מוטוריות במרחב (האם מתנהל באופן בטוח במרחב? האם מבצע פעילויות כגון ריצה, טיפוס, קפיצה וכו' באופן יעיל?)

 

  •  מיומנויות מוטוריות עדינות (האם מצליח לגזור? האם מצליח להשתמש בסכין ומזלג?).

 

  •  שליטה גרפית (האם מסוגל להתמיד בפעילות גרפית לאורך זמן? האם מנסה להימנע מפעילויות גרפיות – ציור, כתיבה?). 

 

  •  כתיבה (האם כתב היד קריא? האם הילד כותב מסודר? האם מסוגל לכתוב לאורך זמן ללא התעייפות?). 

 

  •  עצמאות בתפקודי היום יום (האם עצמאי בהתאם לגיל – לבוש, אכילה, רחצה; התארגנות בהקשר הבית ובהקשר הלמידה – ארגון חפצים / תיק, ארגון זמן).

 

  •  משחק (האם נהנה ממגוון משחקים – מובנים וחופשיים? האם משחק עם ילדים בני גילו? האם נמנע ממשחק? האם מתקשה לקבל הפסד?)

 

  •  מיומנויות למידה, חשיבה ותפקודים ניהוליים (האם מגלה עניין וסקרנות ללמידת דברים חדשים? האם מצליח לרכוש ידע חדש ולהשתמש בו? האם מתמודד עם דרישות לימודיות בהתאם לגיל? האם מצליח להתארגן עם ביצוע מספר משימות ברצף? האם נוטה לשכוח משימות יומיומיות?)

 

  •  ויסות חושי (האם הילד משתמש בעוצמות חזקות? האם הוא מחפש גירויים חזקים? האם נרתע או נמנע באופן בולט מסוגים שונים של מגע?) 
פנה אלינו